Aboveit fyller fem år! Nysgjerrig på hva vi har oppnådd så langt?
Aboveit fyller FEM år, for en reise!
For hva kan vi egentlig få til på fem år? Ganske så mye viser det seg!
🏆 Vi har blitt Gasellebedrift, kåret av Dagens Næringsliv
🌟 Vi har vunnet tilliten hos over 130 kunder i offentlig og privat sektor
🤖 Vi var en av de første konsulenthusene som vant og leverte oppdrag innen AI
💯 Vi er nå over 100 sabla flinke konsulenter, som står på for kundene hver dag
🥇 Vi har utviklet egne produkter, eksempelvis Skyworker som allerede er i bruk hos fornøyde kunder
Vi skal fortsette å utvikle oss, vi skal gjøre hverandre gode og vi skal alltid være #etstegforan for kundene våre. Vi gleder oss til reisen videre og alt det spennende vi skal få til sammen med de beste folka!
I all beskjedenhet mener vi at vi har de beste folka.
Vi leverer innenfor flere spennende fagfelt, som blant annet design og utvikling, skytjenester, kommunikasjon, ledelse og testing. Brukernes og kundens behov står alltid i fokus, og vi jobber hardt for å lage innovative digitale løsninger som skaper verdi for alle. Og hvorfor gjør vi det? Det gjør vi slik at kundene våre alltid er et steg foran, slik som oss.
Vi gleder oss til fortsettelsen 💙
Mer påfyll
Hva er UX-design, og hvilken verdi gir det din bedrift?
Enten du lanserer et nytt produkt eller optimaliserer et eksisterende, vil UX-design hjelpe deg med å nå dine forretningsmål raskere, mer effektivt, og med en mer fornøyd kundebase. Gjennom UX-design kombineres innsikt om brukernes atferd med teknologi og forretningsstrategi for å skape produkter som både oppfyller kundens behov og støtter bedriftens mål.
Aboveit kåret til Gaselle-bedrift for andre år på rad
Vi er utrolig stolte over at Aboveit er kåret til Gaselle-bedrift for andre år på rad! Dette betyr at vi er en av de 2% mest fremgangsrike og lønnsomme vekstbedriftene i Norge. Hvert år gir Dagens Næringsliv anerkjennelse til selskaper som viser rask og bærekraftig vekst.
Hvordan brukersentrert design gjorde Skyworker til en suksess
Direktør for produkt i Aboveit, Matias Mjåvatn, gir innsikt om produktutviklingen av Skyworker og hvorfor brukerinnsikt er en lønnsom investering.
Hvordan bruke AI-prompter til å lage godt innhold?
Kunstig intelligens (AI) og språkmodeller kan være en viktig bidragsyter for innholdsproduksjon. Her kommer konkrete tips for å lage målrettet og relevant innhold ved å finjustere bruken av AI-prompter.