Vi bruker cookies for å forbedre nettsiden. Opplysningene kan ikke knyttes tilbake til deg.
Snekkere som jobber

Skyworker

Skyworker er et brukervennlig system for små og mellomstore bedrifter, som arbeider med salg, prosjekt og arbeidsordre i felt. Løsningen kan brukes både på nett og på mobil-app, og har funksjonalitet for alt fra ressursstyring og timeføring, til sjekklister og tilbud med digital signatur. Skyworker kan leveres integrert mot alle store ERP systemer.

Aboveit har utviklet hele løsningen fra idé til ferdig produkt. Vi har designet, utviklet og testet løsningen, og lanserer jevnlig forbedringer og ny funksjonalitet.

Teknologier brukt:

Kotlin, Go, Spring Boot, Flutter, Dart, Google Cloud Platform (GCP), Micronaut, React, Grafisk design, SoMe, Visuell Identitet, Motion Graphics

Skjermbilde av Aboveit.no
Skjermbilde av dashoboardet i web-appen

Forretningsprosessen

En plattform for hele forretningsprosessen

Med Skyworker har bedrifter kontroll på hele prosessen fra første kontakt med kunde til gjennomført leveranse. Skyworker lar bedrifter bevege seg fra å ha flere ulike tredjeparts løsninger for å dekke sine behov til å kun fokusere på en løsning som dekker alt.

En snekker som jobber
En person som bruker Skyworker mobil appen.
Design systemet til Skyworker.

UX, UI, branding

Fokus på design

Skyworker har markedets mest brukervennlige mobilapplikasjon, takket være våre designere. Deres oppgave var avgjørende - å utfordre eksisterende paradigmer og skape et brukergrensesnitt som var intuitivt, engasjerende og enkelt å bruke. Målet var å levere en unik og tiltalende opplevelse som overgikk brukernes forventninger.

I tillegg til brukergrensesnittet og designsystem har våre designere utviklet merkevarens visuelle identitet. En komplett identitet med et konsept som fusjonerer samarbeid og skybasert arbeidsadministrasjon.

Profilelementer
Profilelementer

Brukervennlighet

Markedets mest brukervennlige løsning

Skyworker er et verktøy for salg, prosjekt og arbeidsordre i felt, bygget på det nyeste innen moderne skyteknologi, med brukervennlige applikasjoner som er enkel å bruke i både nettleser og på mobil.

Profilelementer

Flere produkter

Se noen av de andre produktene vi har laget.

Tidir

Tidir er et verktøy som løser alle utfordringer rundt bemanningsplanlegging, timehåndtering, budsjettering av personalkostnader, kommunikasjon, håndtering av fravær og lønnsberegninger.

Produktsside med detaljert beskrivelse av Tidir

AboveGPT

AboveGPT er vår interne støtteplattform, konstruert for å effektivisere arbeidsflyten og øke produktiviteten i organisasjonen. Dette verktøyet er inspirert av ChatGPT-teknologien, tilpasset våre spesifikke behov og fungerer som en containerbasert løsning på Azure Open AI.

Produktsside med detaljert beskrivelse av AboveGPT