Tidir
Tidir er en plattform utviklet av Aboveit for å hjelpe små og mellomstore bedrifter digitalisere flyten med omboarding av nye ansatte, oppsett av vaktlister og generell administrasjon av daglig drift for bedrifter som har skiftarbeid.
Tidir er din digitale assistent som lar de med lederansvar sømløst administrere hverdagen til de ansatte, samtidig som ansatte har tilgang til sine vaktlister rett fra en mobil applikasjon. Her kan de ansatte også føre timer, bytte vakter og melde sykdom.
Teknologier brukt:
GCP, GO, Next.js, Microservices, Typescript, Micro frontends, Event Driven Architecture, Grafisk design, Visuell identitet
Reduser tid
Automatiserte vaktlister
Med Tidir går opprettelse av vaktlister fra å være frustrasjon til en lek. Med et brukervennlig design kan du sette opp dine skiftbehov, og så kan plattformen fordele vaktene på dine ansatte automatisk. Algoritmen tar hensyn til arbeidsmiljøloven, stillingsprosent og jevn fordeling av vakter samtidig som den optimaliserer på økonomi.
Håndter fravær
Finn erstatter ved sykdom
Få ting er mer frustrerende enn å finne en erstatter til en vakt ved sykdom hos en ansatt en søndags kveld. Med Tidir kan du sette opp regler som automatiserer hele prosessen, og plattformen vil sende pushvarsel til ansatte for å finne en erstatter for vakten.
For hele konsernet
Innleie og utleie av ansatte
Tidir har en egen modul for konsern der man får tilgang til innleie og utleie av ansatte på tvers av butikker innad I konsernet. Modulen gir oversikt over ressurser og behov på tvers av konsernet, og inkluderer også automatisk opprettelse og signering av kontrakter I forbindelse med innleie og utleie.